tirsdag den 23. juli 2013

Grøn "Vågn Op" smoothie.

SÅ skete det ! Jeg lossede migselv i måsen og tog mig sammen til at træne igen. Og det betyder fokus på proteiner og kulhydreter i mit lille grønne køkken.

Jeg vil ha bygget noget muskel masse på min lille-pigekrop så jeg vil ha undresøgt nærmere hvad der skal til af protein. Om det overhovedet er nødvendigt at tage tilskud, eller om det vil være en fordel...

Anyways, her kommer en lille lækker grøn sag, som er super at starte dagen med:



Grøn Smoothie:

1 håndfuld babyspinat
2 kiwi frugter uden "pels"
2 frosne bananer
1 håndfuld ananas
1 dl friskpresset appelsinsaft
vand

BLEND ! Og taa daaaa !

Portionen passer (for mit vedkommende) til 2½  måske 3 glas smoothie, så jeg snupper et glas med det samme, og gemmer resten i køleskabet, til i løbet af formiddagen. Eventuelt til efter træning med en håndfuld valnødder ell til .




Ingen kommentarer:

Send en kommentar