fredag den 4. oktober 2013

Morgenmaden

Nu skal i bare se løjer. Her kommer et par billeder af min morgen mad.

Jeg kan godt lide flot og farverig mad. Hvem kan ikke det ;) Men nogen dage (arj okay, de fleste dage), gør jeg lidt ekstra ud af det, bare fordi det gør mig glad. Det er ikke noget avanceret, men det er lækkert og pææænt ;)



havre, byg, quinoa grød med Mor's blommegrød på toppen.

Frugt...!

Havregrød med kanel, valnødder og stegte bananer.

Alpro yogurt med frugt og mysli.

Blåbær-Alpro yogurt med frugt og mysli og valnødder.

Mere frugt...

Blåbær-Alpro yogurt med frugt og mysli, goji bær og chia frø.

Blåbær-Alpro yogurt med frugt og mysli, goji bær og chia frø.

Byg-havre grød med banan, valnødder, vindruer og chiafrø.

Frugt og peanutbutter.

Havregrød med kanel, valnødder, fersken og hjemmelavet æblegrød.

Alpro, fruuuugt, chia frø og goji bær.

Rød grape juice, appelsin juice (selvfølgelig friskpresset, begge dele) og Frugt.

Havre- byg grød med kanel, kokosmel, banan, kiwi, nødder, goji bær.


Hvis i vil se hvad for smukke billeder, der inspirerer mig til min morgenmad. Så tag et kig her: http://peahugger.tumblr.com/
eller følg Sofie Rygaard på instagram:

Hun og kæresten laver den smukkeste veganske mad. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar